1402-08-14 12:33
581
0
87301
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

دنیای بعد از اسرائیل دنیای بهشتی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: دنیای بعد از اسرائیل دنیای بهشتی است که هیچ ظلم و جنایتی در آن دیده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» افزود: وقتی بدی‌ها از دنیا فاکتور گرفته شود اینجا به بهشت زمینی تبدیل می‌شود دنیای بعد از رژیم کودک کش صهیونیستی همان بهشتی است که ما منتظر آن هستیم و منجی عالم بشریت ظهور کنند و دنیا را پر از عدل و داد کنند همه آرزوی ان را دارند چون آن روز نجات همه بشریت از دست همه ظلم‌ها، بدی‌ها و تاریکی‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه دنیای بعد از اسرائیل دنیای بهشتی است، گفت: ویژگی بهشت این است که هیچ بدی و ظلم و جنایت در آن دیده نمی‌شود لذت‌های مادی دنیوی در این جهان وجود دارد اما چرا دنیا بهشت نیست برای اینکه دنیا با بدی‌هایی آمیخته شده است.

وی بیان کرد: در این مسئله جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی دارند چون آینده‌ساز این دنیا جوانان و نوجوان هستند آنها با ابتکار عمل و خلاقیت‌شان و با اعتماد به نفس و قدرت جوانی که دارند می‌توانند سرنوشت دنیا را تعیین کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان توضیح داد: آنهایی که سن و سال زیادی از عمرشان سپری شده دیگر نمی‌توانند تعیین کنندع باشند، سرنوشت این دنیا به دست جوانان و نوجوانانی است که امروز در کشورهای مختلف دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان رقم می‌خورد، همه از خواب غفلت بیدار می‌شوند و در مقابل ظلم و جور قیام می‌کنند.

قربانی گفت: دنیای آینده دنیای این جوانانی است که امروز بیدار شدند تا ظلم را از بین ببرند و بتوانند یک زندگی خوب و لذت بخشی را در دنیا داشته باشند و تجربه کنند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته سیدحسن نصرالله از رهبران جبهه مقاومت تصریح کرد: دیروز شاید همه ما منتظر فضای هیجانی و منتظر یک اتفاق خاصی بودیم اما ایشان در یک فضای کاملا منطقی و علمی و عقلانی، موضوع را مبهم نگه داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: همه می‌خواستند بدانند آینده و روش جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر چه خواهد بود همه همچنان در یک موضع انفعال نگه داشته شدند.

قربانی ادامه داد: آن شوکی که روز اول جبهه مقاومت به دشمن وارد کرد انها را دچار ابهام و سرگردانی کرد صحبتهای دیروز حسن نصرالله همچمنان سردرگمی جبهه استکبار را بیشتر کرد و اینها نمی‌دانند که آینده جبهه مقاومت چه حرکتی را قرار است انجام دهد.

وی گفت: ابتکار عمل را همچنان جبهه مقاومت به دست گرفته است تا روزی که به کلی استکبارجهانی نابود شوند و بتوانیم پیروزی جبهه مقاومت را در مسجدالاقصی بتوانیم جشن بگیریم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.